Bytte & Retur

Kansellere en bestilling

Alle bestillinger kan kanselleres til de sendes. Hvis bestillingen din er betalt, og du må endre eller avbryte det, må du kontakte oss innen 12 timer. Når pakken og forsendelsesprosessen har startet, kan den ikke lenger kanselleres.

Retur og Angrerett

Din tilfredshet er vår # 1 prioritet. Derfor kan du be om tilbakebetaling eller omplassering for bestilte produkter hvis:

  • du mottar ikke dem innen garantert tid (45 dager)
  • du mottar feil element
  • du vil ikke ha produktet du har bestilt og har mottatt (men du må returnere varen på din bekostning og varen må ikke brukes). Returpost må benyttes med sporbar pakken.

Vi utsteder ikke refusjonen hvis:

  • bestillingen din kommer ikke på grunn av faktorer innenfor vår kontroll for eksempel at
    • du gir feil leveringsadresse
    • du ikke henter pakke (Da belastes kunde med et gebyr på 199 kr).
  • bestillingen din kommer ikke på grunn av eksepsjonelle forhold utenfor vår kontroll (for eksempel forsinket av en naturkatastrofe).

*Du kan sende refusjonsforespørsler innen 15 dager etter at garantiperioden for levering (45 dager) er utløpt. Du kan gjøre det ved å sende en melding på Contact Us side.

Bytte eller Retur – Slik gjør du det

Ved retur av varer, ber vi dere kontakte kundeservice som hjelper dere videre.

Angreretten gjelder stort sett alt på vår nettside. Angreretten gjelder dog ikke for forseglede lyd- eller dataspill/program, parfyme, kosmetikk og hudpleie dersom forseglingen er brutt. Varen som returneres skal være ubrukt, i uskadet stand og ha alle merkelapper på. Om varen kommer i en forpakning, skal også denne følge med i returen. Ved prøving av bade- og undertøy, vær vennlig å gjøre dette over ditt eget undertøy, og la hygieneremsen sitte på.

Vi bruker informasjonskapsler (”cookies\") for å gi deg en best mulig shoppingopplevelse. Personvern and Generelle vilkår

15% AVSLAG ALLE VARER UANSETT FØRPRIS !

Gjelder også salg varer !

Bruk promokode : KUNDE15

Shopping cart

×